Latest Movie :

Céline Dion - Au coeur du Stade

{[['']]}
Concert enregistré au Stade De France en 1999
Réalisateur : Gérard Pullicino
Acteurs : Céline Dion, Jean-Jacques Goldman, Taro Hakaze, La Chorale des Hauts de Seine
Genre : Concert Pays : France Année : 1999 Duree : 112 min
mixture
01 - Let's Talk About Love
02 - Dans un autre monde
03 - Je sais pas
04 - The reason
05 - Je crois toi
06 - To love you more
07 - Treat her like a lady
08 - Terre
09 - J'irai où tu iras
10 - S'il suffisait d'aimer
11 - On ne change pas
12 - I'm your angel
13 - The power of love
14 - Ce n'était qu'un rêve
15 - D'amour ou d'amitié
16 - Mon ami m'a quitté
17 - L'amour existe encore
18 - Ziggy
19 - Love can move mountains
20 - Staying alive
21 - You should be dancing
22 - Pour que tu m'aimes encore
23 - My heart will go on
Share this article :

Random Movies

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. alldvdsup streq;ing - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger